مسألة № 01264
Домуллои муҳтарам, дар аснои азон ё вақти макрӯҳ таҳияти масҷид дуруст нест, пас аз гуфта шудани азон ё пас аз гузаштани вақти макрӯҳ таҳияти масҷид гузорем? Яъне метавонем пас аз як муддат нишастан гузоридани таҳияти масчид дуруст аст?
مسألة:
Ассалому алайкум ва раҳматуллоҳи ва баракотуҳу. Домуллои муҳтарам, дар аснои азон ё вақти макрӯҳ таҳияти масҷид дуруст нест, пас аз гуфта шудани азон ё пас аз гузаштани вақти макрӯҳ таҳияти масҷид гузорем? Яъне метавонем пас аз як муддат нишастан гузоридани таҳияти масчид дуруст аст? Чунки баъд аз азон даҳ дақиқа дар ихтиёр дорем, ки ҳам барои таҳияти масҷид ва ҳам барои адои чаҳор ракъат суннати пешин басанда аст. Банда ҳамеша муҳтоҷи дуои неки шумоён мебошад.
Саволдиҳанда: Абдуллоҳ
إجابة:
Ва алайкумуссалому ва раҳматуллоҳи ва баракотуҳу. Бародари азиз, аз нигоҳи фиқҳи ҳанафӣ гузоридани намози таҳияти масҷид пас аз нишастан ҳам дуруст аст, агар вақт гунҷоиш диҳад ва фурсат бошад, метавонед аввал намози таҳияти масҷид, сипас суннати пешинро гузоред, агар вақт танг бошад, дар зимни гузоридани суннат таҳияти масҷид низ ба ҷо меояд.